sábado, 1 de junio de 2013

Pla d'intervenció

Durant aquests dies estic elaborant la proposta de pla d'intervenció que duré a terme durant el practicum 2. Vaig estar durant molts dies reflexonant sobre en quin aspecte centrar-me per intervindre i amb l'ajuda del meu tutor al centre hem cercat quin aspecte té més mancances i necessita un treball.
Finalment hem decidit que la meva intervenció es centri igual que aquest any amb el grup d'educació especial i USEE d'aguns grups de secundària i a l'eleboració de recursos didàctics adaptats per aquests alumnes tenint en compte les seves necessitats i característiques. Degut a la manca d'hores i de mestres aquests alumnes tenen un material de treball que pot millorar i la meva intervenció anirà lligada a aquest aspecte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario